KENAPA ESPRING X ADA SISTEM AIR PANAS/SEJUK????


KENAPA ESPRING X ADA SISTEM AIR PANAS/SEJUK????

πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†πŸ‘†Persoalan inilah yang selalu bermain di fikiran setiap orang.. Di luar mereka hanya menekankan tentang harga dan kemudahan panas sejuk tetapi pernahkah mereka menceritakan kepada anda tentang air yang bersih dan berkhasiat untuk anda dan keluarga?? πŸ€”πŸ€”πŸ€”

Company AMWAY Sdn Bhd yang jual
eSpring ni, company yang  bukan calang-calang.. Setakat nak buat kemudahan air sejuk air panas tu memang senang-senang saja depa nak buat.. 
.
πŸ˜‹ Nak buat air panas, just perlu letak rod besi macam rod cerek elektrik tu je pun..Cuma masalahnya, bila wujudnya rod besi di dalam tangki air yang sudah ditapis, akan wujud peluang untuk karat di dalam tangki tu dan bakteria juga boleh membiak..Dah cantik-cantik tapis, lepas tu biar pulak dia berkarat kat dalam tangki buat apa kan??
.
πŸ˜‹ That's why eSpring tak ada TANGKI.. air eSpring yang dah ditapis tu terus keluar melalui saluran air dan kita boleh terus minum..Tak perlu masak air pun sebab eSpring ada teknologi UV Light yang dah dipatenkan untuk memandulkan 99.9% bakteria dan virus yang terdapat di dalam air tu. .

πŸ˜‹ That's why eSpring tak ada sistem panas sejuk sebab eSpring tak nak korbankan kualiti air demi kemudahan. Setakat ini anda jelas..? Kalau nak air panas, ambil jelah air eSpring, panaskan kat atas dapur sekejap tak perlu tunggu mendidih sebab mmg air tu dah tak ada kuman.. Nak sejuk, tadah dalam botol masuk peti sejuk buat stock siap².. simple kan πŸ˜‰πŸ˜‰
.
πŸ˜‹ That's why eSpring ada cop NSF ( http://www.nsf.org/ ).. Bukan pelekat ye seperti di luar.. 
.
πŸ˜‹ That's why waktu banjir besar kat Thailand tahun² sebelum nie, kerajaan Thai guna eSpring dan bukan brand lain untuk rawat air kemudian diberi minum kepada mangsa banjir (refer gambar)
.
πŸ˜‹ That's why eSpring menang Reader's Digest Trusted Brand Award 2018 dan banyak lagi penganugerahan Frost & Sullivan dan sebagainya.. 
.
Nak mudah atau nak air selamat untuk keluarga??
.
Jangan membeli "kemalasan" anda.. Sayangi buah pinggang anak² kecil.. ☹ 
Berikan yang terbaik untuk anak² anda.. Pilihan ditangan anda 🀷‍♀🀷‍♀



#sharingiscaring
#eSpringno1intheworld




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

LEARN ENGLISH

ZIKIR DOA UTK ANAK yg exam